Top

Klantenservice

Bestellen:
Hoe plaats ik een bestelling?
Kan ik een bestelling laten afleveren op een ander adres?
Kan ik een bestelling ook ophalen?
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?


Betalen:
Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

Bezorgen:
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Wie levert mijn bestelling?
Wat gebeurd er als ik niet op het afleveradres ben tijdens de bezorging?
Kan ik een bezorgafspraak maken?

Annuleren & Retouren:
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Retour betaling & Retour adres


Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op “toevoegen aan winkelwagen” te klikken. Klik vervolgens op “naar winkelwagen" rechtsboven het scherm”. U bent nu in het winkelwagen menu. Klik op "volgende" en u komt in het menu waar u uw gegevens moet invullen. Klik vervolgens op "volgende" en controleer of wijzig het afleveradres. Klik vervolgens op "volgende" en kies uw betaalmethode. Als laatste klikt u weer op volgende om te gaan betalen. Uw bestelling is nu definitief.

Kan ik een bestelling af laten leveren op een ander adres?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Op de factuur zal het eerst opgegeven adres staan.

Kan ik een bestelling ook ophalen?
Ja, dit is mogelijk. 

Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak.
Afhalen is mogelijk van maandag t/m vrijdag vanaf 18.00 uur.

Let op: u kunt bij afhalen zowel CONTANT als met PIN betalen !!


Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging. Ook bij het verzenden ontvangt u een bericht. Zo blijft u op de hoogte van de status van uw bestelling.
Geen bericht ontvangen? Controleer uw spambox.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u een bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met Speedmintonpoint via het contact formulier.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 17.00 geplaatst, heeft u de volgende dag in huis.
Bestellingen op zaterdag en zondag worden maandag verstuurd.

Betalen
 
Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

  1. iDeal: Vertrouwd en veilig betalen met internetbankieren via uw eigen bank.
  2. PayPal: Paypal is een zeer veilige en eenvoudige manier van betalen via het internet en gekoppeld aan een bank- of girorekening van uw eigen keuze. Betaling met Paypal is mogelijk bij een minimaal bestelbedrag van € 50,-. Hiervoor rekenen wij € 2,25 betalingskosten.
  3. Overschrijving: Maak het factuurbedrag over op rekeningnummer:
    ING: NL70INGB0005651241
    Overschrijving vanuit het buitenland:
    IBAN: NL70INGB0005651241
    BIC: INGBNL2A
    t.n.v. SpeedmintonPoint, Steenwijk
    Vergeet u niet het ordernummer te vermelden bij uw betaling.*
  4. Mistercash (voor België)
* Uw bestelling wordt gereed gemaakt nadat wij uw betaling hebben ontvangen. De betaling loopt via onze betaalproviders Sisow en PayPal. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

Bezorgen
 
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Nederland

SpeedmintonPoint rekent voor het versturen van de meeste van haar producten € 5,95 verzendkosten (incl Track&Trace). Vanaf € 55 worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Voor windringen geldt een verzendtarief van € 2,50.

België
Voor leveringen aan België bedragen de verzendkosten € 10,95 (incl. BTW incl Track&Trace)
Voor bestellingen vanaf € 110,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.


Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen van SpeedmintonPoint worden uitgevoerd door de PostNL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven adres.
Bij ontvangst van uw bestelling zal de PostNL medewerker u vragen om een handtekening voor ontvangst. Mocht u niet thuis zijn als de bestelling bij u wordt aangeboden dan zal de PostNL medewerker een kennisgeving bij u in de bus achterlaten met daarop het adres van het postkantoor waar u de volgende werkdag uw bestelling kunt afhalen.
Let bij het in ontvangst nemen van het pakket goed op eventuele beschadigingen. Met het tekenen voor ontvangst van het pakket verklaart u dat het pakket in goede orde is ontvangen. Mocht het pakket beschadigd zijn dan kunt u het pakket weigeren.


Kan ik een bezorgafspraak maken?
Nee dat is niet mogelijk. Wij zijn afhankelijk van de chauffeurs route van de pakketbezorger.

Annuleren & Retouren

Kan ik mijn Bestelling annuleren?
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. 
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Speedmintonpoint reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen middels het formulier op deze herroepingspagina aan Speedmintonpoint  kenbaar te worden gemaakt.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft 14 dagen de tijd om te beslissen of u het product houdt of dat u het retourneert.
Wanneer u besluit om de zending te retourneren dan dient u zelf de verzendkosten te vergoeden.
Voorwaarden retourneren:
  • Het product dient uiterlijk binnen 14 dagen geretourneerd te worden. Gebeurt dit niet dan behoudt SpeedmintonPoint zich het recht om de retournering te weigeren.
  • Het product dient ongebruikt, onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking geretourneerd te worden.
Indien u niet aan deze voorwaarden voldoet kunnen we een bedrag in mindering brengen of de retournering in zijn geheel weigeren.

Indien u een produkt wilt retourneren, vul dan vooraf het formulier op deze herroepingspagina in.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Uw bestelling wordt door Speedmintonpoint met uiterste zorg behandeld en gecontroleerd. Als het toch voorkomt dat de bestelling niet compleet of beschadigd is, neemt u contact op met Speedmintonpoint via het contactformulier

Retour betaling & Retour adres
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw IBAN nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan speedmintonpoint heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.